images 2

رویه بازگرداندن کالا


هدف ساناخرید همواره رضایت مشتریان بوده است و در این راستا می کوشد تا محصول خریداری شده در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است پس از خرید کالا با شرایطی روبرو شوند که  در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است .

نکته: برای تمامی محصولات شامل سینک، هود، گاز، فر، مایکروویو و شیرآلاتی  که خود مشتریان محترم کد محصول را تایید می کنند امکان تعویض محصول در صورتی که خود مشتری ابعاد و یا روکار و توکار بودن سینک و یا هر محصول دیگری که نام برده شده را انتخاب کرده باشد با کسر 15 درصد از قیمت محصول امکان پذیر هست و البته تمامی هزینه های برگشت کالا به عهده مشتری هست لذا خواهشمند است قبل از خرید با کابینت ساز و یا مسئول مربوطه با وسیله مورد نظر مشاوره لازم را انجام دهید.

لطفاً توجه داشته باشید:

در صورت خرید با استفاده از کد تخفیف پس از نهایی شدن خرید اعمال هرگونه تغییری (حذف، اضافه و کنسل کردن سفارش) غیرممکن و موجب باطل شدن کد تخفیف می‌گردد.

اگر کالای خریداری‌شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

اگر کالای خریداری‌شده دارای ایراد یا اشکال فنی باشد خریدار فرصت دارد از زمان تحویل کالا تا پایان 3 روز به واحد خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده اطلاع دهد( به جز سینک و شیرآلات که باید در همان لحظه تحویل توسط مشتری چک شود). بدیهی است استفاده از این سرویس تنها درصورتی‌که کالا در کارتن یا جعبه اصلی شرکت تولید کننده باشد قابل رسیدگی هست.

هرگونه تغییرات و مخدوش نمودن بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اشکال فنی و ظاهری شامل شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، شامل رویه بازگشت کالا محسوب نمی‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل‌ونقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قیدشده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

نکته مهم: برای خریداران محترم شیرآلات و سینک لازم است که در حضور پیک ارسالی محصول توسط خود مشتری چک شود سپس تحویل گرفته شود. چنانچه بعد از تحویل کالا هر اتفاقی برای محصول افتاده باشد محصول به هیچ عنوان مرجوع نمی شود.( برای سینک و شیرآلات زمان برگشت کالا همان لحظه تحویل هست و دیگر زمانی برای مرجوعی نخواهد بود.)

اگر کالای خریداری‌شده ازنظر مشخصات، ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

اگر کالای خریداری‌شده با اطلاعات در سایت مغایرت داشته باشد خریدار می‌بایست طی ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا واحد خدمات پس از فروش را در جریان موضوع جهت اقدامات لازم قرار دهد.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل‌مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج‌شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده‌نشده باشد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج‌شده در وب‌سایت است.

درصورتی‌که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد– درصورتی‌که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

بدیهی است استفاده از این سرویس تنها درصورتی‌که کالا در کارتن یا جعبه اصلی بازگردانده شود امکانپذیر است.