مقالات

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز صفحه ای

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای-توکار [اخوان، استیل البرز،ایلیا استیل،آلتون،کن،داتیس]

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای-توکار کدام است؟ سوالی که شما عزیزان بارها از ما پرسیده اید ، به همین دلیل سعی کردیم در این مقاله ،پاسخ سوالات شما دوستان را گردآوری کنیم:

همانگونه که می دانیم ،اجاق گاز یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازم موجود در هر خانه است و معمولاً چند بار در روز مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید در خانه های ایرانی تعویض اجاق گاز بیش از 5 تا 10 سال به طول می انجامد. بنابراین اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید تا بتوانید اجاق گاز با کیفیت، بادوام و با قابلیت های خوب خریداری کنید. امروزه عصر اجاق گاز ها از مدل های بسیار متنوعی برخوردار هستند و هر مارک و برندی از تعدادی لوازم جانبی جذاب برای محصولات خود استفاده کرده اند که باعث سردرگمی خریداران اجاق گاز شده است.به همین منظور ما قصد داریم به راهنمای خرید و نکات مهمی که برای خرید اجاق گاز باید بدانید و بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای بپردازیم با ما همراه باشید.

انواع اجاق گازهای صفحه ای

اجاق گاز صفحه ای اخوان

صفحه این نوع اجاق گاز از جنس شیشه نشکن است و مقاومت آن در برابر حرارت بسیار بالا میباشد. این نوع اجاق گاز را می توان به راحتی تمیز نمود و لکه های روغن و چربی را از روی آن پاک کرد. شیشه این اجاق گاز از مقاومت بالایی برخوردار است و با ریختن آب سرد بر روی آن حتی در زمانی که داغ است دچار ترک خوردگی نمی شود و نمی شکند.

اجاق گاز استیل زیبا و بادوام بوده و به دلیل نچسبیدن مواد غذایی بر روی آن به راحتی تمیز می شود. این نوع اجاق گاز بسیار پرطرفدار بوده و به دو نوع ساده و آجدار دسته بندی می شود. اجاق گازهای استیل ساده سطحی صاف و براق دارند. تمیز نمودن آن ها بسیار راحت است اما امکان خش افتادن روی آن ها زیاد است.

نمای ظاهری این گاز صفحه ای همان طور که از اسم آن مشخص بوده از ترکیب شیشه و استیل است. به این صورت که فقط دور تا دور گاز از ورق استیل استفاده شده تا مشکل پریدگی لبه های اجاق گاز شیشه ای را برطرف کند هر چند باعث افزایش قیمت آنها میشود. 

این نوع اجاق گاز از صفحه ای سرامیکی ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر حرارت و شکستگی دارد. سطح اجاق گاز سرامیکی را می توان با دستمالی مرطوب تمیز نمود. سرامیک کار شده در این اجاق گاز در برابر تغییر دما مقاوم بوده و نمی شکند.

مزایا و معایب اجاق گاز رومیزی / صفحه ای

اگر قصد خرید اجاق گاز صفحه ای شیشه ای و یا استیل را دارید پس قبل از تهیه آن، باید از مزایا و معایب اطلاع کامل داشته باشید و بسته به نیاز خود، گاز صفحه ای شیشه ای و یا استیل را تهیه کنید.

مزایا گاز صفحه ای

معایب گاز صفحه ای

مزایاگازهای صفحه ای شیشه‌ای

تمیز کردن گازهای شیشه‌ای خیلی آسان است. چربی را خیلی راحت می‌توان از بین برد، از طرفی از فضای زیر گاز می‌توان استفاده کرد و ضمن اینکه امکان خط و خش در این نوع گاز بسیار پایین است، ظاهر زیبا دارد و تعمیرات گازهای صفحه‌ای بسیار آسان‌تر از گازهای فردار است. در رنگ‌های متنوعی موجود هستند و می‌توان با هود و لوازم دیگر آشپزخانه ست کرد.

مزایای گازهای صفحه ‌ای استیل

اگر به دنبال اجاق گاز با مقاومت بسیار بالا هستید، اجاق گاز استیل انتخاب بسیار مناسبی است؛ زیرا همانند گازهای شیشه‌ای خطر شکستن شیشه را به دنبال ندارند و برای کسانی که ضربه یا ترک خوردن شیشه برایشان بسیار مهم است، گزینه‌ای بسیار مناسب است.

معایب گازهای صفحه‌ ای شیشه‌ای

گازهای صفحه‌ای شیشه علاوه بر مزایا، معایب هم دارند. صفحه این نوع گازها از جنس شیشه سکوریت بوده و تحمل بالایی در مقابل گرما و ضربه دارند اما بر اثر نشت گاز یا ضربه به کناره لبه گاز، شیشه می‌شکند.

معایب گازهای صفحه ‌ای استیل

گازهای صفحه‌ای استیل همانند گازهای صفحه‌‌ای شیشه‌ای تنوع رنگ ندارند. تمیزکاری آن دشوار است و ممکن است پس از مدتی دچار خط و خش شود و براقیت سابق خود را از دست دهد. اما می‌توانید روی این گازها قابلمه‌های بزرگ‌تری بگذارید.

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای-توکار کدام است؟

انتخاب یک اجاق گاز مناسب باعث می شود تا شما آشپزی ایمن تری را تجربه کنید ، یکی از مدل اجاق گاز هایی که در طی چند سال اخیر روانه بازار شده است و معروفیت زیادی را هم به دست آورده است. اجاق گاز های صفحه ای است که برخی آن را با گاز رومیزی می شناسند. خیلی از دوستان نمونه سوالاتی مانند این که گاز صفحه ای چه مارکی خوبه؟ ، گاز صفحه ای چه جنس و چه مدلی بهتر است؟ گاز رومیزی چه مارکی خوبه ؟ و … از ما میپرسند. در پاسخ به این نوع سوالات باید بگوییم که اجاق گاز صفحه ای با توجه به تنوع بالایی که دارند باید با دقت خریداری و انتخاب شوند و حتما نیاز است تا قبل از خرید آن ها بهترین مارک گاز صفحه ای موجود در بازار را بشناسید چرا که درصد زیادی از افراد به دلیل انتخاب نامناسب از برند نا معتبر مدلی از گاز صفحه ای را انتخاب کرده اند که از دوام و عمر پایینی برخوردار بوده اند و تنها شاید دو سال برای آنان کاربرد داشته است.

 

steel-alborz

اجاق گاز صفحه ای اخوان

گروه صنعتی اخوان جم پس از ۵۰ سال حضور در صنعت تولید لوازم آشپزخانه در ایران، یکی از معروف‌ترین برند‌های بازار محسوب می‌شود. این شرکت با دریافت گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 توانسته رضایت مشتریانش را جلب کند. شرکت اخوان با شبکه فروش گسترده و سیستم خدمات پس از فروش کارآمد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید عمده اجاق گاز رومیزی محسوب می‌شود.

 گاز صفحه‌ای اخوان از سه جنس:  شیشه، استیل و شیشه-استیل در انواع نماهای ظاهری و ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. تنوع محصولات اخوان بسیار زیاد است. 

به طور کلی مزایای گاز صفحه ای اخوان را می‌توان اینطور بیان کرد:

 نوآوری در طراحی ظاهری
 قطعات اصلی ایتالیایی (ترموکوپل، جرقه‌زن، ولوم و سرشعله)
 مصرف انرژی بسیار بهینه (راندمان احتراق ۲۵ درصد بالاتر از حد استاندارد)
 گارانتی ۲۰ ماهه
 خاصیت ضد لک و ضد خش
 شعله‌پخش‌کن دارای قفل و بست

can-hob

اجاق گاز صفحه ای کن

شرکت کن را می‌توان نماد مدیریت موفق در زمینه تولید لوازم خانگی دانست. این شرکت برگزیده جشنواره ملی قهرمانان صنعت است و تابه‌حال چندین استاندارد‌ بین‌المللی و نشان زرین تضمین کیفیت دریافت کرده است.

شرکت کن با تعهد به نظامنامه کیفیت مطابق استانداردهای ISO 14001، ISO 9001 و OHSAS 18001 سعی دارد فرهنگ مشتری‌مداری و اصل کیفیت‌گرایی را نهادینه کند.

تمام این ویژگی‌ها باعث شده محصولات کن و به طور ویژه اجاق گاز رومیزی کن، جزو محبوب‌ترین مدل‌های عرضه شده در بازار باشند. اجاق گازهای صفحه‌ای کن در ۵۱ مدل مختلف از جنس استیل، شیشه، استیل-شیشه و لعابی ساخته می‌شوند. مزایای اجاق گاز صفحه‌ای کن را می‌توان به این شکل بیان کرد:

 قطعات SABAF ایتالیایی
طراحی منحصربه‌فرد پنل دسته کنترل جهت عدم انتقال حرارت
گارانتی بی‌قیدوشرط ۲۴ ماهه
ترموکوپل فوق‌سریع و ایمن
خدمات پس از فروش سریع و کارآمد
رده انرژی A
قیمت مناسب نسبت به عملکرد

alton-hob

اجاق گاز صفحه ای آلتون

شرکت تولیدی صنعتی البا گاز با برند تجاری آلتون از اوایل دهه ۸۰ شروع به تولید لوازم خانگی کرد. به‌کارگیری ماشین‌آلات مدرن و کارشناسان مجرب باعث شده تا آلتون به عنوان یک واحد تولیدی پیشرو و نوآور سهم مناسبی از بازار لوازم خانگی را تصاحب کند. شرکت آلتون با دریافت گواهینامه‌های ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ در مدیریت شکایات و رضایتمندی مشتری توانسته اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب کند.

اجاق گازهای توکار آلتون با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و در رده انرژی A تولید می‌شوند. این محصولات از جنس استیل، سرامیک، شیشه و شیشه اپتیک ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند.

به طور کلی مزایای اجاق گاز رومیزی توکار آلتون عبارتند از:

 راندمان حرارتی بالا
وجود سپر حرارتی برای جلوگیری از انتقال حرارت به ولوم‌ها
نظافت آسان و راحت
شبکه چدنی لعاب‌دار و مقاوم
 ضمانت ۲۴ ماهه
 قیمت مقرون به صرفه
خدمات پس از فروش گسترده

گاز صفحه ای داتیس

اجاق گاز صفحه ای داتیس

برند داتیس (datees) یکی از بهترین برند های موجود در عرصه ی ساخت لوازم خانگی در ایران می باشد . این برند محصولاتی همچون هود ، سینگ ظرفشویی ، فر توکار ، ماکروویو و اجاق گاز صفحه ایی تولید می کند و محصولاتش در بازار بسیار پر فروش می باشد . از دلایل پر فروش بودن محصولات شرکت داتیس می شود به استفاده از قطعات با کیفیت و تداوم بالا اشاره کرد.

برند داتیس همیشه سعی در استفاده از بهترین متریال در ساخت محصولاتش را داشته است تا بتواند رضایت مشتری را به خودش جلب بکند.

برند داتیس ،یکی از با کیفیت ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد و از آنجایی که همیشه سعی در استفاده از بهترین مواد اولیه در بازار را داشته است قیمت محصولاتش نسبت به سایر برند های دیگر در بازار بیش تر می باشد.

به طور کلی مزایای اجاق گازصفحه ای  داتیس عبارتند از:

از مهم ترین ویژگی های گاز صفحه ای داتیس می شود به ارزان قیمت بودن گاز صفحه ای آن در بازار نسبت به سایر رقبا در اشاره کرد که همین ویژگی سبب شده است بسیاری به خرید این برند در بازار بپردازند.

 

ilia-stee اجاق گاز

اجاق گاز صفحه ای ایلیا استیل

شرکت فردوس کاران امید با نام تجاری ایلیا استیل یکی از محبوب‌ترین برند‌ها در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است. ایلیا استیل پس از دو دهه تجربه، با دریافت نشان کارآفرین برجسته کشور و چندین گواهینامه بین‌المللی، توانسته اطمینان مصرف‌کنندگان را جلب کند. این شرکت انواع اجاق گازهای صفحه‌ای را از دو جنس استنلس استیل و شیشه‌ای به بازار عرضه می‌کند. قطعات این اجاق گازها اکثراً وارداتی هستند؛ برای مثال استیل محصولات از شرکت THYSSEN KRUPP آلمان، سرشعله از شرکت SABAF ایتالیا و شیشه از شرکت SCHOTT آلمان وارد می‌شود.

در مجموع، مزایای اجاق گاز رومیزی ایلیا استیل را می‌توان اینطور بیان کرد:

 نصب رایگان و ضمانت ۱۸ ماهه از زمان نصب
 پشتیبانی ۱۰ ساله
 کیفیت بسیار بالای قطعات
قیمت مناسب و ارزان
بسته‌بندی منحصربه‌فرد و مستحکم

steel-alborz

اجاق گاز صفحه ای استیل البرز

شرکت استیل البرز با طراحی، تولید و عرضه تجهیزات آشپزخانه با حداکثر کیفیت و قیمت مقرون به صرفه، حضور پررنگ در بازارهای داخلی و خارجی را چشم‌انداز خود قرار داده است. دریافت نشان استاندارد، گواهینامه CE اروپا و صادرات به بیش از ۴۰ کشور جزو افتخارات شرکت استیل البرز محسوب می‌شوند. اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز از سه جنس استنلس استیل، سرامیک و شیشه در ۶۸ مدل مختلف تولید می‌شود. این مدل‌ها در سه رنگ استیل، سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شوند.

درمجموع می‌توان مزایای اجاق گاز رومیزی استیل البرز را بدین شکل خلاصه کرد:

 طراحی مدرن و به‌روز
استفاده از قطعات مطرح ایتالیایی
ترموکوپل‌های پیشرفته جهت روشن شدن سریع و عملکرد ایمن
گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله

قیمت گازهای صفحه‌ای به چه صورت است؟

همچون سایر وسایل مورد استفاده در آشپزخانه، عوامل مختلفی بر روی قیمت اجاق گازهای صفحه ای اثرگذار است. استفاده از اجاق گاز صفحه ای امروزه در هر آشپزخانه مدرن و جدیدی تبدیل به یک اصل اساسی و مهم شده است. اما با توجه به اینکه اجاق گاز صفحه ‌ای مدل های مختلف و تنوع های گوناگونی دارد قیمت های آنان هم متفاوت است.
تفاوت قیمت ها اغلب به برند، جنس اجاق گاز، شکل و حتی تعداد شعله ها بر می‌گردد. برای خرید اجاق گاز صفحه ‌ای اول باید نیاز و انتظارات خود را بررسی کنید، سپس قیمت انواع اجاق گاز را نسبت به عملکرد و امکاناتی که دارند بررسی کنید و در نهایت برای خریدی مطمئن در فروشگاه اینترنتی ساناخرید اقدام کنید.

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید اجاق گاز صفحه ای

کاربرد اجاق گاز: کاربرد انواع اجاق به صورت توکار یا رومیزی می باشد. اجاق های رومیزی اصولا شعله های کمی دارد، بیشتر برای ادارات مناسب خواهد بود. اما اجاق گازهای توکار دو نوع هستند، برقی و گازی ، این مدل اجاق گاز چون شعله های زیادی دارد برای استفاده در منزل مناسب تر خواهد بود.

تعداد شعله ها: امروزه گازهایی با ۴ یا ۵ شعله هم وارد بازار شده اند. این مدل ها در بین خانم های خانه دار بسیار پرطرفدار هستند. دقت کنید هنگام خرید اجاق گاز، به سراغ خرید اجاقی با ۴ یا ۵ شعله بروید تا نیاز شما را برطرف کند.

مکان نصب:  اجاق گازهای توکار یا صفحه ای معمولا غیر قابل جا به جایی هستند. در نتیجه حتما به مکانی که قرار است آن را نصب کنید،دقت کافی داشته باشید.

جنس اجاق گاز: در حال حاضر اجاق گازهای شیشه ای، سرامیکی و استیل در بازار وجود دارد. مدل های شیشه ای بسیار زیبا و شیک هستند و فضای آشپزخانه را مدرن می کنند. اما تنها ایرادی که دارند کم دوام بودنشان است. به لحاظ دوام و استحکام مدل های سرامیکی و استیل هم بسیار پرطرفدار خواهند بود.

مدل بدون آج : پیشنهاد ما به شما خرید مدل های بدون آج است، چون این مدل ها به راحتی تمیز می شوند که برای پاک کردن آن اذیت نمی شوید. زیبایی مدل های ساده هم بسیار بیشتر است.

 برندهای معتبر: سعی کنید اجاق گاز خود را از بین برندهای معتبر انتخاب کنید تا به لحاظ کیفیت خیالتان راحت باشد. برندهایی از قبیل: اخوان،آلتون، استیل البرز و… جزو برندهای مطرح ایرانی هستند.

توجه به قیمت: قیمت اجاق گازهای صفحه ای از ارزان شروع می شود تا گران، انتخاب و خرید هر کدام از این قیمت ها به بودجه و نیاز شما بستگی خواهد داشت. بدیهی است گازهای ارزان، کیفیت چندانی نخواهند داشت. سعی کنید به سراغ خرید اجاقی با قیمت مناسب بروید.

بهترین مدل های اجاق گاز رومیزی-صفحه ای

سوالات متداول

بهترین برند گاز رومیزی در بازار کدام است ؟

اجاق گاز صفحه ای چه مارکی خوبه از سوالات پر تکرار می باشند بنابراین با خواندن این مقاله پاسخ سوال گاز رومیزی چه مارکی خوبه را قطعا پیدا خواهید کرد، اما به طور خلاصه برندهایی مانند اخوان ،آلتون ، داتیس و … بهترین گاز رومیزی را تولید می کنند.

معایب گاز صفحه ای چیست ؟

در رابطه با معایب گاز صفحه ای باید بگوییم که این نوع گاز ها از معایب کمی برخوردار هستند و تنها ممکن مشکلات کوچکی مانند خراب شدن فندک الکترونیکی و … پیش بیاید.

اجاق گاز صفحه ای اخوان خوبه بخرم ؟

بر اساس بررسی های انجام شده . اجاق گاز های صفحه ای اخوان در بازار از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و بسیاری از خریداران از خرید محصولات خود نیز راضی بوده اند.

گاز صفحه ای خوبه بخرم یا اجاق گاز مبله ؟

بر اساس فضای خانه ی شما و سلیقه ای که دارید می توانید پاسخ این سوال را نیز پیدا بکنید.

از کجا بهترین گاز صفحه ای بخریم؟

گاز توکار یا گاز صفحه ای محصولی جدید است که در فروشگاه های بزرگ لوازم آشپزخانه عرضه می شود. این فروشگاه ها هم اجاق گاز خارجی و هم اجاق گاز ایرانی ارائه می کنند.
شما از این مراکز می توانید بهترین مارک اجاق گاز توکار تهیه کنید. البته اگر تنوع محصول می خواهید، فروشگاه های اینترنتی و سایت ها بهترین مکان برای خرید گاز رومیزی خارجی و ایرانی است. چرا که تنوع مدل بالایی دارند و شما از بین برند های مختلف و مقایسه هر کدام، می توانید مدل مناسب با سلیقه خود را تهیه کنید.

بهترین برند اجاق گاز صفحه ای نیز از طریق فروشگاه هایی حضوری و آنلاین قابل خریداری است.
مجموعه ساناخرید فروش آنلاین انواع گاز صفحه ای و رومیزی را در دست دارد. شما به صورت عمده و تکی می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
چرا که عرضه محصول توسط این شرکت به صورت مستقیم از کارخانه است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
3.5/5