پرسش های متداول


پرسش های متداول

1- آیا ویراش حساب کاربری من امکانپذیر است ؟

بله. پس از ورود به حساب کاربری خود در بخش پروفایل می توانید اطلاعات حساب خود را ویرایش نمایید.

2- آیا میتوانم به سوابق خریدهای قبلی خودم دسترسی داشته باشم؟

بله . پس از ورود به حساب کاربری در بخش سفارش ها ، سوابق خریدهای قبلی قابل مشاهده است .

3- آیا برای خرید از ساناخرید حتما باید در وب سایت ثبت نام نمایم؟

برای مشاهده محصولات و قیمت و سایر اطلاعات مربوط به کالا نیازی به ثبت نام در سایت نیست . اما چنانچه قصد خرید داشته باشید باید در فروشگاه ثبت نام نموده و اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل نمایید.

4- آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی ساناخرید محدودیت زمانی وجود دارد ؟

خیر . شما در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی میتوانید محصولات مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایید.

5- آیا می توانم با استفاده از حساب کاربری خود ، برای شخص دیگری ثبت سفارش انجام دهم؟

بله . پس از ثبت سفارش شما می توانید مشخصات و آدرس شخص تحویل گیرنده را ثبت نمایید. متصدیان تحویل کالا پس از بررسی مدارک هویتی نسبت به تحویل کالا به شخص مورد نظر شما اقدام می نمایند.

6- آیا ساناخرید برای اشخاص حقیقی یا حقوقی فاکتور رسمی صادر می نماید؟

بله. شما می توانید با تکمیل اطلاعات شخصی خود یا حقوقی شرکت ثبت سفارش نموده و چنانچه تمایل به دریافت فاکتور رسمی داشته باشید قید نمایید.

7- آیا امکان پیگیری سفارش ثبت شده در ساناخرید وجود دارد ؟

بله . شما پس از ثبت سفارش از طریق پیامک در جریان مراحل سفارش خود قرار میگیرید. ضمنا شما می توانید از طریق واتس آپ پشتیبانی و یا از طریق وب سایت در جریان روند سفارش خود قرار بگیرید.

8- آیا پس از ثبت سفارش، امکان کنسل کردن سفارش و یا اصلاح سفارش را دارم؟

در صورتی که تایید نهایی ثبت سفارش خود را انجام داده باشید . برای انجام این فرایند باید از طریق پشتیبانی ساناخرید جهت راهنمایی تماس بگیرید.

9- آیا امکان ثبت سفارش تلفنی در ساناخرید وجود دارد ؟

بله . برای ثبت سفارش می توانید با شماره 02126322104 و 02126322153 تماس حاصل نموده و یا سفارش خود را از طریق واتس آپ به پشتیبانی مشتریان ارسال نمایید.

10- آیا امکان خرید هدیه برای شخص دیگر بدون ارسال فاکتور امکانپذیر است ؟

بله . در مرحله نهایی سفارش و پرداخت ، شما میتوانید با برداشتن تیک ارسال فاکتور از دریافت فاکتور انصراف دهید.

11- هزینه ارسال سفارش چگونه است؟

با توجه به میزان سفارش ، شرایط کالا ، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در حساب کاربری بخش ارسال به اطلاع مشتری می رسد.

12- آیا امکان ارسال رایگان وجود دارد ؟

بله . برای سفارش های بالای 50 میلیون تومان در تهران رایگان و در شهرستان ها خرید بالای 80 میلیون تومان رایگان است .

13- آیا امکان دریافت سفارش در تاریخ مشخص وجود دارد ؟

بله . شما میتوانید با تعیین زمان ارسال در حساب کاربری خود مطابق زمان تعیین شده سفارش خود را تحویل بگیرید.

14- مدت زمان ارسال کالا پس از تایید نهایی خرید چقدر طول میکشد؟

برای تهران ظرف 72 ساعت و برای شهرستان ظرف 3 روز کاری انجام می پذیرد.

15- مبلغ فاکتور خود را چگونه پرداخت نمایم؟

شما می توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی موجود در سایت استفاده نموده و یا به صورت کارت به کارت شماره حساب موجود در سایت نسبت به پرداخت مبلغ اقدام نمایید.

در صورت دریافت نکردن سوالات خود، می‌توانید از طریق فرم زیر سوال خود را مطرح فرمایید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من