سوالات متداول
بله. پس از ورود به حساب کاربری خود در بخش پروفایل می توانید اطلاعات حساب خود را ویرایش نمایید.
بله . پس از ورود به حساب کاربری در بخش سفارش ها ، سوابق خریدهای قبلی قابل مشاهده است .
برای مشاهده محصولات و قیمت و سایر اطلاعات مربوط به کالا نیازی به ثبت نام در سایت نیست . اما چنانچه قصد خرید داشته باشید باید در فروشگاه ثبت نام نموده و اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل نمایید.
خیر . شما در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی میتوانید محصولات مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایید.
بله . پس از ثبت سفارش شما می توانید مشخصات و آدرس شخص تحویل گیرنده را ثبت نمایید. متصدیان تحویل کالا پس از بررسی مدارک هویتی نسبت به تحویل کالا به شخص مورد نظر شما اقدام می نمایند.
بله. شما می توانید با تکمیل اطلاعات شخصی خود یا حقوقی شرکت ثبت سفارش نموده و چنانچه تمایل به دریافت فاکتور رسمی داشته باشید قید نمایید.
بله . شما پس از ثبت سفارش از طریق پیامک در جریان مراحل سفارش خود قرار میگیرید. ضمنا شما می توانید از طریق واتس آپ پشتیبانی و یا از طریق وب سایت در جریان روند سفارش خود قرار بگیرید.
در صورتی که تایید نهایی ثبت سفارش خود را انجام داده باشید . برای انجام این فرایند باید از طریق پشتیبانی ساناخرید جهت راهنمایی تماس بگیرید.
بله . برای ثبت سفارش می توانید با شماره 02126322104 و 02126322153 تماس حاصل نموده و یا سفارش خود را از طریق واتس آپ به پشتیبانی مشتریان ارسال نمایید.
بله . در مرحله نهایی سفارش و پرداخت ، شما میتوانید با برداشتن تیک ارسال فاکتور از دریافت فاکتور انصراف دهید.
با توجه به میزان سفارش ، شرایط کالا ، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در حساب کاربری بخش ارسال به اطلاع مشتری می رسد.
بله . برای سفارش های بالای 50 میلیون تومان در تهران رایگان و در شهرستان ها خرید بالای 80 میلیون تومان رایگان است .
بله . شما میتوانید با تعیین زمان ارسال در حساب کاربری خود مطابق زمان تعیین شده سفارش خود را تحویل بگیرید.
برای تهران ظرف 72 ساعت و برای شهرستان ظرف 3 روز کاری انجام می پذیرد.
شما می توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی موجود در سایت استفاده نموده و یا به صورت کارت به کارت شماره حساب موجود در سایت نسبت به پرداخت مبلغ اقدام نمایید.