خدمات پس از فروش
خریدار محترم با تشکر از حسن انتخاب شما و خرید از مجموعه ساناخرید،
لطفا در جهت پشتیبانی هر چه مطلوب تر پس از خرید به نکات زیر توجه فرمایید:
1):خرید کالا
در هنگام خرید، توضیحات و مشخصات فنی هر محصول را مطالعه نمایید و محصولی که متناسب نیاز شما می باشد را انتخاب نمایید.
2): دریافت کالای خریداری شده
در هنگام دریافت کالای خریداری شده،کد محصول را با فاکتور خود طبیق دهید و مطمئن شوید که مغایرتی ندارد.
3):در صورت مغایرت در کالای ارسال شده
در صورت مغایرت در کالای ارسال شده، از دریافت آن خودداری نموده و شرکت را در جریان مغایرت قرار دهید.
4):هزینه ارسال
هزینه ارسال بار از مبدا برای تهران ،به صورت پیک و برای سایر شهرها، از طریق باربری های رسمی کشور با حداقل هزینه ارسال میگردد. هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
5):محصول خریداری شده
محصول خریداری شده ،در هر شهر دارای خدمات پس از فروش می باشد . لطفا پس از خرید محصول با شماره پشتیبانی روی کارتن محصول تماس گرفته و شماره نصاب شرکت مربوطه
در شهر خود را دریافت نمایید. لطفا از باز کردن محصول قبل از مراجعه نصاب خودداری نمایید.
6): کالا مخدوش یا مشکل دار
چنانچه کالا مخدوش یا مشکل دار باشد ،با تایید نصاب مربوطه قابل مرجوع خواهد بود.